Wednesday, November 19, 2008

socialism...


it's kinda small, but if you click on the cartoon you will get a larger image... GREG.

12 comments:

Anonymous said...

Nice!

Coke Addiction Kinda Sucks said...

"I don't agree with your views, but will fight to the death for your right to express them". Oh, by the way, McCain has plenty of money. I know he tried to play it off as if he was of average income. Yea...NO, lol

Michelle said...

Obama has more, and it's only "fair" to "share the wealth" no? :)

Vaughn said...

No, Obama's money can't begin to compare with John and Cindy's wealth.

Besides, McCain supported McCain-Feingold and wrote his own history. In addition, McCain was fine with McCain-Feingold because he knew the RNC would come with the money to run all the neccessary commercials- which they did.

Anonymous said...

John McCain is married to the mob so he definitely has more.

jamie from nj said...

Id ratter have government aid spent here at home then abroad ?

Anonymous said...

Michelle,
Since you are pretty much broke, why do yo care so much about wealth distribution? If anything it benefits you at this point.

Boston Joe said...

ummm yea, just cause something benifits you does not mean you are for excess in it.. Whateva..I was a McCain guy but Obama is now the presidnet and I will support him and hope he does everything he said he was gonna do. That is what you are supposed to do in this contry by the way you Bush bashers!! BTW can someone share thier wealth with me?? LOL>> hope all is well Mich..

Anonymous said...

"That is what you are supposed to do in this contry by the way you Bush bashers!!"

Umm ... yeah, I did that after 9/11 and it did nothing. I'm a loud and proud Bush basher now after finding out how involved he was behind those tragic events and how he's lied so grossly to the American people.

Why do you think that asshole is now trying to pardon himself, before leaving office, of war crimes? Eh?

He is a traitor to this nation and a poor excuse for a human being. I hope he finds salvation in his 'lord' Baphomet.

Bush ... both daddy and baby ... talk about real domestic terrorists.

Anonymous said...

"Obama has more, and it's only "fair" to "share the wealth" no? :)"

shelley, are you really that ignorant? do you know anything about mccain? the guy couldn't even remember how many houses he owned when they asked him! so you go have fun in your public housing because mccain would shit all over you and your lil hoodrat you ignorant whore cunt. you think he cares about methadone patients? LOL. you support mccain so much but you obviously know nothing about him. my guess is that when you were at your whoring prime you had a few black pimps who made you hate black people. all of your previous comments show your racism clearly. take your picture down too, no one likes looking at your ugly ass or that rat. i don't know how the fuck you exist in the 561. a dumb ass bitch like you would've been murked quick when i lived down there. i'm guessing you reside in a trailer park on public assistance or leeching off your mom's or your man's mom.

it's so sad that there are so many ignorant people like you in america. go move to texas you fucking hick.

K1tten said...

This isn't spam girlie please visit:

http://k1tten.blogspot.com/2008/11/melodly.html

Michelle said...

Anon 6:52- doesn't all that poison inside of you make you feel sick? You need therapy, and fast... that much hate in your heart can't be healthy.

shelley